Известие

Collapse
No announcement yet.

филтър за твърди частици

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
    малко ренесанс по темата:
    вероятно не се беше самопочиствала колата, защото миналата седмица както со карах по околовръстното, и светна лампата на двигателя, изписа ми да я водя на проверка и изгуби мощност. мина в някакъв икономичен режим, не знам дали беше ограничена откъм скорост, защото докато набера 50км/ч и идваше следващия светофар. Звъннах на Бобо и той каза да му я закарам (беше събота, а веднага ме смести да я види. благодаря, Бобо!). върза и компютъра и каза "бягай надалече". вкара я в сервизно самопочистване. колата вдигна малко над 4000 оборота, скоро запуши отвсякъде и т.н. сега една седмица по-късно все още мирише.
    според Бобо, причина да не се самопочисти е, че не я натискам много за по-продължително време и това си е така, напоследък съм я карал само в София, а когато съм извънградско, почти винаги е под 3000 оборота. изключвам възможността да е от чипосването, но затова пък в друг раздел имаше тема откъде зареждаме - е, веднъж заредих от лукойл (на Бяла - русенско) и тоава се получи скоро след това. знам, че е съвпадение.
    та сега дебна дали ще се самопочисти скоро пак, защото ако не го направи, след 3-4 сервизни почиствания и май ще е за смяна филтъра
    Прочетох цялата тема и едно не ми стана ясно как може нови коли, а да стават такива мизерии...Да си карам аз една ласната черна 159 примерно по главната и тя да реши да се самопочиства насред центъра...Що за простотия е това, немога да разбера!!!

    ПП:Иначе за това че се е запушила е нормално ако я караш в по-ниски обороти...лично и аз така карам моето 2.4 JTD, но поне един път на вечер я изрязвам до 4000 за да и излезнат саждите и да нямам такива проблеми
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
      Прочетох цялата тема и едно не ми стана ясно как може нови коли, а да стават такива мизерии...Да си карам аз една ласната черна 159 примерно по главната и тя да реши да се самопочиства насред центъра...Що за простотия е това, немога да разбера!!!

      ПП:Иначе за това че се е запушила е нормално ако я караш в по-ниски обороти...лично и аз така карам моето 2.4 JTD, но поне един път на вечер я изрязвам до 4000 за да и излезнат саждите и да нямам такива проблеми
      Няма инженер, който да накара JTD да работи нормално с тия лайна, които купуваме Колегата по-горе написа, че този решим е свързан с промяна на обороти, а не пушене. То идва от "качественото" гориво, което сипваме.
      Някъде бях писал как на брат ми Мазда-ти й гръмна FAP-а на 52 000 км от ОМВ Алпин и Премиум дизел
      Сега е на 110 000 км и дюзите са за смяна. Дали японците са направили толкова скапан двигател?
      Няма техника, която да издържа на тия скапани горива
      sigpic

      Comment


      • #18
        И аз да си споделя, - след каране с българска нафта (1,5 месеца - почти 4000 км) - само Шелл VPower - на връщане в Русия, пред Будапеща ми снана същият номер - светна оранжевата лампа на двигател и компа ми написа да хадя в серви. Тъй като нямах такъв под ръка, първото ТО го минх тъкмо в Будапеща и съм много разочерован, съгласно сервисната книжка си продължих да си карам. Мощността падна, турбината едвам работеше, с труд вдигаше 70 км.
        След точно 222 км(и зареждане на резервуара 40 л. нормална нафта - пак Шелл VPower - момичето ми се оправи. 300 км всичко беше нормално, само лампата си продължаваше да свети, даже в Полша успяха да ме глобят 55 евро за превишение. После отново загуби мощност - тъй като беше вече вечер и Алфа сервиза в Полша беше затворил - реших да си продължа бавничко нататък. И така почти още 5-600 км - след което всичко се оправи пак и след още 100 км и лампата си загасна. Сега съм с нормалният руски Лукойл ЭКТО.
        Момичето си върви като щураво.
        Извода е че за съжаление в БГ - няма нормална нафта.
        Много ми е интересно как ли ще вървят на нашата (българска) нафта новите алфовски дизели - 2 л. битурбо - те са на нафта евро 5???
        Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
          Няма инженер, който да накара JTD да работи нормално с тия лайна, които купуваме Колегата по-горе написа, че този решим е свързан с промяна на обороти, а не пушене. То идва от "качественото" гориво, което сипваме.
          Някъде бях писал как на брат ми Мазда-ти й гръмна FAP-а на 52 000 км от ОМВ Алпин и Премиум дизел
          Сега е на 110 000 км и дюзите са за смяна. Дали японците са направили толкова скапан двигател?
          Няма техника, която да издържа на тия скапани горива
          Първоначално публикувано от OgyG Покажи съобщение
          И аз да си споделя, - след каране с българска нафта (1,5 месеца - почти 4000 км) - само Шелл VPower - на връщане в Русия, пред Будапеща ми снана същият номер - светна оранжевата лампа на двигател и компа ми написа да хадя в серви. Тъй като нямах такъв под ръка, първото ТО го минх тъкмо в Будапеща и съм много разочерован, съгласно сервисната книжка си продължих да си карам. Мощността падна, турбината едвам работеше, с труд вдигаше 70 км.
          След точно 222 км(и зареждане на резервуара 40 л. нормална нафта - пак Шелл VPower - момичето ми се оправи. 300 км всичко беше нормално, само лампата си продължаваше да свети, даже в Полша успяха да ме глобят 55 евро за превишение. После отново загуби мощност - тъй като беше вече вечер и Алфа сервиза в Полша беше затворил - реших да си продължа бавничко нататък. И така почти още 5-600 км - след което всичко се оправи пак и след още 100 км и лампата си загасна. Сега съм с нормалният руски Лукойл ЭКТО.
          Момичето си върви като щураво.
          Извода е че за съжаление в БГ - няма нормална нафта.
          Много ми е интересно как ли ще вървят на нашата (българска) нафта новите алфовски дизели - 2 л. битурбо - те са на нафта евро 5???
          Незнам и перфектна да е то беше казано че на 5000 или на 10 000 км започва самопочистване, аз за това говорех че е ужастно!!!
          А отностно горивата, мойто JTD си го карам само с нафта на Лукойл и от време на време на Еко от скъпия дизел и нямам абсолютно никакви проблеми, но едвали мойто JTD е база за сравнение защото е 99 година, а тогава са ЕВРО 2 двигателите...Но наистина незнам новите дизели с наще горива просто се мъчат...
          Може би само Евродизела на Еко покрива що годе някакви норми, но все пак сме много далеч от запада...
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от OgyG Покажи съобщение
            Много ми е интересно как ли ще вървят на нашата (българска) нафта новите алфовски дизели - 2 л. битурбо - те са на нафта евро 5???
            Няма да вървят, ще отседяват пред АИ
            Те и без това ще ги гледат като индианци
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
              Няма да вървят, ще отседяват пред АИ
              Те и без това ще ги гледат като индианци
              Те и сегашните Алфи ги гледат като индианци!!!
              Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

              Comment


              • #22
                Аз не съм имал проблеми с ремонтите по колата ми в АИ.С Изключение на бояджиите им-НЕКАДЪРНИЦИ.Според мен когато колата влезе в авариен режим,като при OGY не би могла сама да се оправи.
                ALFA ROMEO 159-1,9JTDM 16vsigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от kgs159 Покажи съобщение
                  Аз не съм имал проблеми с ремонтите по колата ми в АИ.С Изключение на бояджиите им-НЕКАДЪРНИЦИ.Според мен когато колата влезе в авариен режим,като при OGY не би могла сама да се оправи.
                  Може би - но се оправи!
                  както казват тук на руският форум - Алфата си има нанороботи - и ако не ти се е обидела за нещо може и сама да се оправя.
                  Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    Незнам и перфектна да е то беше казано че на 5000 или на 10 000 км започва самопочистване, аз за това говорех че е ужастно!!!
                    А отностно горивата, мойто JTD си го карам само с нафта на Лукойл и от време на време на Еко от скъпия дизел и нямам абсолютно никакви проблеми, но едвали мойто JTD е база за сравнение защото е 99 година, а тогава са ЕВРО 2 двигателите...Но наистина незнам новите дизели с наще горива просто се мъчат...
                    Може би само Евродизела на Еко покрива що годе някакви норми, но все пак сме много далеч от запада...
                    колега, наистина ме удивляваш!!! има ли тема, по която да не си компетентен?!?

                    ---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:32 ----------

                    днес забелязах и още нещо - ауспухът ми е черен, като на типичен дизел, а не беше такъв преди почистването. лошото е, че не обърнах внимание дали тогава стана така и оттогава да не са му паднали саждите, или просто си започна да пропушва. днес му обърнах внимание, защото сутринта като запалих и усетих онази до болка позната миризма, обърнах се назад и видях облака. не можах да го повторя това, но забелязах, че като я изрежа на празен ход на високи обороти и изпушва. ще съм благодарен, ако някой от колегите пробва дали и неговата изпушва така. дали това е от ремапа?!?
                    ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                    ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                    Alfa Romeo 4C

                    Comment


                    • #25
                      Моята я карам 48000 км с БГ нафта и не пуши грам.Но всека година пътувам по 2-3 пъти по 4-5000км в Германиа и я карам с 170-200км нон стоп.Тогава колата почернява леко отзад,явно се продухва филтара и гарнетата.
                      ALFA ROMEO 159-1,9JTDM 16vsigpic

                      Comment


                      • #26
                        А на моята ауспуха е съвсем чист - съвсем лек "загар" може би.
                        Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
                          колега, наистина ме удивляваш!!! има ли тема, по която да не си компетентен?!?

                          ---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:32 ----------

                          днес забелязах и още нещо - ауспухът ми е черен, като на типичен дизел, а не беше такъв преди почистването. лошото е, че не обърнах внимание дали тогава стана така и оттогава да не са му паднали саждите, или просто си започна да пропушва. днес му обърнах внимание, защото сутринта като запалих и усетих онази до болка позната миризма, обърнах се назад и видях облака. не можах да го повторя това, но забелязах, че като я изрежа на празен ход на високи обороти и изпушва. ще съм благодарен, ако някой от колегите пробва дали и неговата изпушва така. дали това е от ремапа?!?
                          Да има такива теми по които не съм, но пък се уча А относно това с пропушването не е на добре... Ако ремапа е качествен няма да е от него, но нищо не се знае...
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            Да има такива теми по които не съм, но пък се уча А относно това с пропушването не е на добре... Ако ремапа е качествен няма да е от него, но нищо не се знае...
                            сподели кое е "качествен ремап", моля!
                            ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                            ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                            Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                            Alfa Romeo 4C

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
                              сподели кое е "качествен ремап", моля!
                              Ми ако си с чип на Бобо, Black Angels или Диджитал Тунинг например няма от какво да се притесняваш
                              ПП: Аз до колкото се сещам си с чип при Бобо, но може и да греша...
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment


                              • #30
                                имам лек нагар на моя ауспух , но досега нито веднъж не е влизала в почистващ режим, не е пушила никога, но пък за сметка на това на всеки 1000 км я карам поне 200 км извънградско

                                освен това я карам на високички обороти, под 2500 почти никога не падам
                                sigpic
                                днес съм в почивка ---

                                Comment

                                Working...
                                X